Search This Blog

Friday, July 1, 2011

От цикъла "Крилати Самешки Фрази"

"Тате, аз защо съм на гърнето? Пиша ли ми се?"

Казах му да остави играчките преди сън, защото вече спинкат. Гушнах го за приказка и той ми каза: "Тихо, тате, да не събудим играчките!"

"Мамома!" (дали е началото на ново обръщение от което да се отучваме?)

"Мамо, искам пак да ме родиш!"

Аз: "Сами, тихо, в библиотеката се шепне!"
Той: "Добре, всички книжки спинкат ли?"

Песничката, с която се приспиваме от поне година. Не ме питайте защо. Така се случи: "Five little monkeys jumping on the bed. One fell off and bumped his head. Mama called the doctor and the doctor said: No more monkeys jumping on the bed". Той започна да я пее: "Five little doctors jumping on the bed. Mama called the monkey and the monkey said..."

Новата мания. Аз: "Сами, хайде да пеем за Хъмпти Дъмпти." Той: "Хъмпти Дъмпти е наказан!"


Слънце весело пече...с чадър е нашето момче!

И любимият ми десерт: скарах му се, защото пипаше на майка си крема за лице без да ме слуша, че не му разрешавам. Отговорът: "Ох, тате, видя ли колко смешна физиономия направи!"

No comments: