Search This Blog

Sunday, March 6, 2011

Дisco, Dиско!

- Никак не ми се излиза!
 ...
- Ебаси якия клуб! Няма такива в България. Андърграунд, без помпозности, лъскавости и цупли. Виж само как са облечени хората! Back to the 80's! Много ме кефят! Няма кисели физиономии, всеки си има собствен стил, не следва норми, не спазва рамки...
- Виж! В Англия сме! Студенти сме! В Манчестър сме! Оцени момента! Прекрасно е! Никога не съм и смеела да си помисля, че ще го осъществим.

- Забеляза ли, няма хитове! Само яки песнички за танци, все непознати!
- Къде по света хората в клуба се хващат на влакче и обикалят дансинга? Къде не гледат на това с цинична насмешка като на детинщина?
- Оо, на тази музика баща ти определено би се кефил!
- Не мога да повярвам как пият тези англичани! Рожденичката пи самбука, водка, мидори, бира, шамборд, ром, пак бира, текила шот, бира, водка...в рамките на два часа!
- Виж, откога не си виждал тийнейджър с блузка на Beatles
(аз, на ум: никога не съм виждал. Ужас, и това доживях! Ако Сами слуша Beatles, или  Abba, може би ще полудея. на глас: Даа, много е хубаво)
- Оо, баща ти определено би се изкефил тук!
(аз, на ум: о, ако пуснат още една песен на Beatles или Oasis, или още една Rock'n'roll песен от 70те, ще се гръмна! на глас: Даа, много е хубаво)
- На Кендис и откраднаха чантата!
...
- Намериха я. Само 25 паунда са изчезнали. Всичко друго си е там! Даже и HTC телефона й!
(аз наум: мило от тяхна страна, в БГ не биха й оставили телефона. Тук даже крадат по-цивилизовано. А и в БГ биха й навряли чантата в кенефа, ей така от злоба. Нейната чанта е непокътната! Явно на някой просто са му трябвали пари)
...
- Боже мой, виж колко много хора по улиците в един сутринта!
- Виж, тези момичета са боси! Напълно боси! Без обувки, без чорапи! Температурата е 1 градус!
(аз, на ум: горките! Ще им изстинат яйчниците!)

Прекрасно е да играеш себе си! Да не мислиш за погледите, забележките и укорите. Манчестър определено ни показва колко нормално е да имаш индивидуалност, образ и личност! Да те уважават заради изборите ти, да не те оглеждат надменно. А аз толкова съм свикнал да съдя, да се надсмивам цинично над изборите на хората, над прически, дрехи и поведение. Сам не си давам, че крайната степен на това е стадото. В Манчестър няма стадо! Дано успея да го изхвърля и от главата си!

2 comments:

Татко said...

Не полудявай, Тени! На Сами му пускам най-вече Black Sabbath! Татко.

Nuclear Rabbit said...

А такa...ако може и тук - таме малко MetallicA!